Centralismus fiscalis et oeconomicus in Mexico
Centralismus fiscalis et oeconomicus in Mexico
Alejandro Ochoa G.
© Copyright, 2023 Undisturbed Ellipse
Omnia iura sub Copyright Conventio Inter-American et Copyright Conventio Pan-American reservata, ac sub Millennium Digitalium Copyright Act (DMCA), necnon sub tractatu Copyright de Proprietate Intellectuali Organizationis Mundi (WIPO).
Nulla pars huius libri adhiberi potest, translata, expressa vel transmissa quavis forma, vel quovis modo sine licentia scriptoris vel electronici editoris/auctoris, excepto casu brevium notionum, recensionibus et articulis comprehensis.
Sciant lectores paginas in hoc libro mutatas esse vel evanuisse inter tempus huius operis scriptum et tempus quo legitur.
Omnia bona sua possessores tincidunt sunt.
All rights reserved under the Inter–American Convention on the Rights of the Author and the Pan–American Copyright Convention, and under The Digital Millennium Copyright Act (DMCA) and the World Intellectual Property Organization Copyright Treaty (WIPO Copyright Treaty).
No part of this book may be used, translated, reproduced or transmitted in any manner or by any means whatsoever without written or electronic permission from the publisher/author, except in the case of brief quotations, embodied in critical reviews and articles.
Readers should be aware that the websites mentioned in this book may have changed or disappeared between when this work was written and when it is read.
All trademarks are the property of their respective owners.
██████
Centralismus fiscalis. Treasury federalismus est mediocris fabula
In regione Mexicana pauper natus est. Anno 1822, provinciae novae nationis, infensus praecipuorum inceptis Augusti I Imperatoris Iturbide et impositio creditorum coactorum ab eis petita ab Administratione Caesareo, in tristitia erupit. Iturbide coronae se abdicavit die Sabbati, die 22 Martii 1823 in exilium abiit. Congressus quem Iturbide ineunte Martio 1823 restituerat, novam convocare coactus est. Hae elaboraverunt Actum Constitutivum Foederationis Mexicanae, quod die Sabbati 31 mensis Ianuarii anni bissextilis anni MDCCCXXIV ratum erat. Unio, a 19 liberis et principibus civitatibus, quattuor territoriis et Districtus foederalis formata, sub forma repraesentativa erecta est. popularis et foederati, ex tribus Potestatibus compositi: Potestas legislativa ut dominans Potestas, Executiva Potestas praesidens et vicepraeses, a legibus publicis electus, et iudicialis potestas exerceatur a iudiciis. et Supremae Curiae Iustitiae.
Duobus post mensibus, die Iovis, die 1 mensis Aprilis anno 1824, disceptationes inceperunt schematis Constitutionis Foederalis Civitatum Foederatarum Mexicanae, quae paucis modificationibus die Dominico III Octobris 1824 approbata est et die Lunae, XXV Octobris, anno MDCCCXXIV evulgata est. 1824 cum titulo indicato.
Foederalismus Mexicanus radicalior quam Americanus fuit, cum in Mexico foederati regimen incolarum potestates fiscales non haberet, et in solutione civitatium dependens manebat, plus reditus consuetudinum, itaque systema administrativum patriae in magnos demersa est. pecuniaria infirmitate.
Nova etiam Respublica in media paupertate emersit: quae res in summa inopia opum oeconomicorum versabatur.
Anno 1822, sola Columbia, Peruvia, Chilia et Civitatum Foederatarum Mexicanae novam nationem Mexicanam independentem agnoverunt. Obsequium magnae Europaeae potentiae defuit: postea Britanniae Magnae Britanniae et Hiberniae Regnum appellavit. Quidam voraces et speculativi argentarii Judaici-Anglici 1824 Mexici mutuis concesserunt, exspectantes agnitionem a Regimine Suae Britanniae Majestatis George IV, Domus Hanoverae, quae ingeniose fabricata erat anno MDCCCXXV a Ministro Britannico de Rebus Externis, George Canning, qui recognitiones Libertatis in Brasilia et quasdam nationes Americae Latinae emergentes machinavit, eo consilio ut regna Portugalliae et Hispaniae respective ferendi et minuendi.
In reliquo saeculo XIX, Mexicum inter iniquam opum distributionem vixit. Domini mei, possessores et clerici divites; Creoles erant maxime agricolae, mediae illius aetatis classis; Opifices, agri opifices, vulgus atque indigenae in paupertate superfuerunt.
Vix gubernabilis res erat, cum multae seditiones, minae et consilia, et studia d'etat. Ab 1821 ad 1877 erant duo imperatores, plures dictatores, et satis praesides et exsecutiva provisoria, quae imperium satam, in mediocris, singulis mensibus novem.
Item, terra obaeratus erat faeneratoribus internationalibus. Mexicum Texas anno MDCCCXXXVI amisit, territorium quod Respublica Texas ab 03/02/1836 ad 02/19/1846 se appellavit. Die 12/29/1845, res publica Texas Americae Foederatae Rei Publicae pars facta est, quae vicesima octava non potuit.
Anno 1838-1839, bellum inter Galliam et Mexico, sic dictum Cake ortum est, praesertim in parvo Veracruz portu quem Antón Lizardo vocatum est et in castello San Juan de Ulúa, ante portum Veracruz. In Mexicana parte saltem 227 caedes fuerunt. Monsieur Remontel, opus pistorium Gallicum ex Tacubaya, urbe Mexicana, dixit se LX milia pesosorum in tumultu amisisse; Item, plures vendicat excambium ab aliis mercatoribus gallicis in urbe Mexicana degentibus.
Fuit prima Interventus Gallica in Mexico, quae in Gallia vocatur, l'Expédition Française au Mexique sous les ordres de M. le Contre Amiral Charles Baudin: Expeditio Gallica in Mexicum sub iussu Admiral Caroli Baudin.
Post cladem Civitatum Americae Unitarum in bello 1846–1848, Mexici militarem victoriam ab Exercitus US Californiae, Nevada et Utah, maxime Arizona et Novi Mexici, et sectiones Wyoming et Colorado agnoverunt. Territoria ab Antonio López de Santa-Anna Generali non vendita sunt, sed potestate militari abrepta, et emenda ex imperio Civitatis US damno fuit ac pro proportionali distributione debiti peregrini pro amissis praediis respondente. Die Mercurii, II mensis Februarii, anno MDCCCXLVIII, Foedera Guadalupensi-Hidalgo in Villa de Guadalupe subscripta sunt.
Praeses Manuel de la Peña y Peña (03/16/1789-01/02/1850) accepit condiciones ab American Praeside James K. Polk per legatos suos impositas accipere.
Postmodum, die Veneris die 30 mensis Decembris anno 1853, Tractatus La Mesilla seu Tractatus de Venditione La Mesilla, notus in Unione Americana sicut Purchase Gadsden, subscriptum est a Civitate Foederata Americae, Legato gentis illius in Mexico. James Gadsden (praeses erat Franklin Pierce), et pro Mexico: secretarius rerum exterarum, Manuel Díez de Bonilla, necnon José Salazar Ilarregui et Mariano Monerde (praeses erat Antonius López de Santa -Anna).
Per dictum foedus, Mexicum vendidit Unioni Americanae, 76,845 chiliometrorum quadratorum (29,670 chiliometrorum quadratorum), quod paulo minus quam extensionem status hodierni Zacatecas (77,684 km2), territoria ad meridiem fluminis Gila sita est, et quae hodie Partes sunt Arizonae meridionalis et meridiem occidentales Novi Mexici.
Denique in verbis bellicis factis contra alias nationes saeculo XIX, ab anno MDCCCLXI ad MDCCCLXVII Altero Gallico Interventu in Mexico orti sunt; in French, l'Expédition au Mexique: Expeditio in Mexico.
Hoc impedimentum propositum erat regimen constituendi in Mexico rebus Gallicis favens.
Certamina politica diviserunt Mexicanos classes regens, conservativas contra liberales; haec rursus inter Freemasones Scotos contra Freemasones Eboracenses subdividitur.
Ceterum, cum Independentia, Mexicus ab instabilitate politica vexatus fuerat quae regionem financially exhaustam habebat. Natione Mexicana obaeratus erat. Occasio fuit bona reipublicae potens in Gallia, ut regimen suum sub aegida institueret et beneficia meret.
Solutio, secundum Napoleonem III imperatorem Bonaparte, praevalens politica perturbationem finire et imperium constituere. Postquam ordo restitutus est, progressus fieret et Mexicum primum patriam industrialem in America Latina efficeret. Cum terra electionis facta est, mille colonorum attraheret et videret urbanizationem auget. Milia Italicorum, Hibernorum, Graecorum et nationalium omnium nationum in difficultate vivent et operantur in regione Mexicana nascentia et certare cum Civitatibus Foederatis Americae ut destinatum optionem migrantium. Praeterea imperator eligendo principem Austriacum (Maximilian de Habsburg) diplomatice compensavit recenti officio in Italiam.
Consilium, quod Americanam potestatem in Americam opponere poterat, imperium catholicum cum Gallia foederatum creando, imprimis favebat Eugenio Rouher, qui de ea locutus est "maximam cogitationem regni", sed ... Mexicanis inconsultis; qui primi interfuerunt, et ante omnes republicani fuerunt.
Infaustus interventus exercitus "Napoléon le Petit" (Napoleon III) in resonante defectione finivit, et post recessum ultimae invasores copiae quae in nationali territorio manebant, id est regimina Marescalli Francisci Achille Bazaine (Francisci Aquiles Bazaine) et Generalis Divisionis Henri-Pierre Castelnau, die 5 Februarii 1867, imperator Mexicanus secundus, Maximilianus Habsburg archidux Austriae, captivus occubuit die 15 mensis Maii anno 1867, die ultima Obsidione Querétaro. Subiectus est Curiae Martiali; Accusator fuit D. Manuel Azpiroz. Hora 11:30 a.m. Veneris die 14 mensis Iunii anno 1867 ad mortem damnatus est, una cum Generalibus Division Miguel Miramón et Tomás Mejía Mexicana. Dies ad exsecutionem sententiae pro die 16 antepositae, sed tandem trio militum die mercurii, die 19 mensis Iunii anno MDCCCLXVII, exortus est.
Postmodum consolidatio imperii nationalis et reipublicae restitutio, sub directione Praesidis Benito Juárez.
Quoad turbationem nummariam saeculi XIX, non destitit donec Mexicanus filius Francogallicus José Yves Limantour, secretarius fisci in parte Porfiriato, imperium oeconomicorum nationalium cepit ab 05/09/1893 ad 05/25/ MCMXI. Limantour erat princeps politicus coetus "Scientistae" appellatus.
Circa 1890, Praeses Porfirio Díaz imminebat discrimen oeconomicum amissionis frugum, siccitatum et devaluationum peso, monetae nationalis patriae, ob imminutiones argenti in mercatibus mundi. Accedit, quod bellum Yaqui ad septentriones et tumultus tumultus a Catarino Garza in septentrionem versus ductus pacem in regione perturbaverat. Hoc modo Porfirismus, qui pace et felicitate fundatus erat, in comitiis foederatis 1892 minatus est.
Die 5 Aprilis 1892, coetus nomine Unión Liberalis creatus est, qui re-electioni Generali Díaz favebat. Circulus hic notus est "Scientists" quia suas rationes in theoria positivistica Augusti Comte sustentabant. Unio, quae numquam factio politica facta est, a José Yves Limantour condita est.
Nomen denique consolidatur cum isti politici affirmaverunt se habere propositum "advocare ad directionem scientificam gubernationis et ad scientificum progressum regionis". Verbum "Scientistae" ironice applicatum omnibus positivistis Mexicanis datum.
Evidens est Ministerium Oeconomi post tempora foederalismi undevicensimi saeculi primo saeculo independentis Mexici, anno et anno fieri posse etiam testificari de condicione oeconomico precario: tributum evasio, smugging et malae administrationis.
Post praevisiones inopias et calamitates fiscales, quae regimen Nationis Mexicanae ab 1821 ad 1893 transierunt, José Yves Limantour Marquet, Secretarius Aerarii per 18 annos, ab 05/09/1893 ad 05/25/ 1911, magnus fuit. centralismus Mexici fiscalis centralismum instituit et 31 entia foederata sic dicta, fiscaliter et budgetarie suffocata, nominali et caricaturae "federalismi" per 126 annos (1893-2023) servavit.
Ab 1893, Civitates Mexicanae hanc iniustam condicionem passi sunt, una exceptione: ab 1911 ad 1925, cum post Revolutionem orta est, inordinatio divulgata est.
Si José Yves Limantour centralised aerarii nationalis et aerarii publici, Porfirio Díaz Mori centralizavit regimen et vitam publicam patriae ab anno 1884. De jure, Respublica Mexicana foederalis fuit, sed de facto centralis fuit in Porfiriato: 1876– 1911 pro a. periodus 34 et dimidium annorum "minus" quattuor annorum periodi generalis Manuelis González armaturae, 1880-1884, quae etiam pars Porfiriato erant, = 30.5.
De iure, Civitates Mexicanae repraesentativum, democraticum, saecularem et foederati Reipublicae liberae et principis in omnibus, quae ad regimen internum eorum spectant, constituunt, et Civitatem Mexici, foederatam secundum constitutionem coniunctam. principia Constitutionis Politicae Nationis, secundum ea quae in 40 Articulus constitutionis exprimuntur.
De facto, multae regiones vitae nationalis centrales sunt. Tres ex his sunt: ratio publicani, pecuniae publicae, pecuniae publicae et credit.
Sic dicti superdelegati foederati, re vera centrales et superdelegati centrales sunt, officium Saturni die 1 Decembris 2018 susceperunt, dies primus novi anni sexennii.
Si iam Porfiriato (ab 9 Maii 1893, cum José Yves Limantour ut Minister Finance), Penerrismus (Pars Revolutionary National, PNR, 1929-1938), Perremismus (Pars Revolutionis Mexicanae, PRM, 1938- 1946) et PRI (Partis Revolutionis Institutionis, PRI, 1946-) civitates centralismo ferrato subiecerant, nunc utrumque Andrés López, ducem Morenismi, et hic (Regeneratio Motus Nationalis, cuius acervus est Morena). tanquam liberam ac dominam in vinculis habeatis.
Liberum mendicare praevisionem ac principem in theoria.
Est Coordinatio Ratio Fiscali Nationalis. Fundamenta huius consistunt in celebratione conventionum fiscalium coordinationis, per quas status obligantur ad limitandas potestates taxas (possibilitas vectigalium colligendi) in favorem Foederationis, obtinens facultatem participandi, per distributionem, in vectigalibus foederati. . In statu, pro opportunitate, omnes entia foederati huic Nationali Coordinationi Fiscali coniunguntur, quae duo principalia tributa colligenda permittit, hoc est, tributum vectigalium (ISR) et valorem additae vectigalis (VAT) reguntur et administrantur. imperium foederatum. Item tributa unice foederationi reservata ad normam art. 73, sectionis XXIX Constitutionis, collectio alta ut consuetudines, oleum eiusque derivationes, potiones, electricitatem, tobacco, et caetera.
Ipsa Constitutio Politica statuit quod totius collectionis foederati Ordines participant proportionem quam Lex Coordinatio Fiscali decernit, et Congressus locales recipis correspondentes municipiis constituunt; Ex quo Foederatio eos transfert, proprietas et responsabilitas aerarii publici fiunt. Haec Nationalis Coordinatio Fiscali Ratio permittit sic dictae "participes foederati" articulari secundum seriem regularum ac formularum quae eam integrant constituendo varias pecuniarum genera, quae iam certum destinationem habent.
Quod non expresse reservatum est Foederationi et municipiis sub terminis articuli constitutionis 115, Civitatibus respondet, qui in exercitatione simpliciorem administrationis acceptam, in hac Nationali Systemate manendi, opto, opportunitatem habent. Sic dictae "participes foederati" non sunt beneficium, sed sanum aequilibrium pacti inter foederationem et foederati- tates conclusae, a quibus quaevis entia recedere possunt, si dictae participationes illis terminis legis non traduntur. liberae civitates.
Destinatio rerum oeconomicarum quae unicuique statui fisco respondent, Congressibus localibus decernuntur, et administratio ac distributio facultatum statuuntur a Secretariatibus Administrationis, Consilium, et Finance, vel eorum adaequatione. Item unaquaeque res restituere tenetur quantitates quae unicuique municipio libero respondent.
Visio exercendi status et rationes municipales pertinet ad Cameram Deputatorum per Superiorem Audit Foederationis.
Durante dictatura Porfirio Díaz, politica centralisatio patriam nostram retro 34 et dimidium annos posuit. Principes politici et moderatores politici vitam municipalem dehonestaverunt et imperium civitatum subruebant, moderatores sic dicti politici veriorem potestatem habuerunt quam praesides, et principes politici maiorem potestatem habuerunt quam praesides municipales, quod foedus foederati ruperunt; centralismum, arbitrium ac dominationem auxit.
Saeculo XXI, unum magis politicum indicium anti-foederalismi et potentiae centralismi contracti, qui patuit, desiderium est faciendi electiones in aliquibus entitatibus cum comitiis foederati concurrentibus.
Alia est in regione subsidiorum (subsidiis), entitas gratissima est urbs Mexicana (olim, Districtus Foederalis); exempli gratia: subsidium in pretio tesserarum ad systema vecturae collectivae metropolitanae (Metro). Actualis mercedis usui esse debet tredecim pesos, tessera autem quinque pesos constat. Sex miliones hominum cottidie transfert. Cotidianum subsidium prope 48 decies centena millia pesos est.
Ex altera parte, concessio, apparens "demonstratio" "federalismi" est quod laminae vel licentiae laminae in unaquaque re diversa consilia habent. Ante 1998, unumquodque biennium, colores idem erant (color erat color et characteres idem color, pro 32 entia erant). Omne biennium mutati sunt colores, in publico; sed dato biennio, omnes colores iidem erant 32 entia.
Anno 1998, durante administratione Zedillo (1994-2000), Officialis Mexicanus Standard (NOM) ad editae licentiae laminarum a Ministerio Communicationis et Transportationis (SCT) mutata est, et Guanajuato prima entitas consiliorum mutandi fuit.
Novus vexillum permittit in singulis speciebus imaginum inclusione et alludens ad unumquemque statum reipublicae, dummodo notae generales fundamentales observentur. California Inferior et Aquae Calidae secutae sunt.
Ultima res sic erat tunc Districtus Foederalis, quod ob plures causas, etiam
A) Est ens cum vocatione praestantissima centralistica.
B) Est una entium quae maxime ponit licentiae laminas.
C) Fere omnis mutatio sumptibus et expensis versatur, ac incolae prioris Districtus foederalis (hodie, urbs Mexicana) inter se maxime queritur de extraneis pecuniis expendendis.
In statu fiscali coordinatio fit inter foederationem, res foederatas, sicut cum municipiis, ad constituendum participationem, quae respondeat publicis thesauris vectigalium foederatorum; dictas portiones inter se distribuant; regulas cooperationis administrativae constituere inter varias auctoritates tributum; institutiones instituere in rebus coordinationis fiscalis et bases pro eorum ordinatione et operatione praebere.
Quantum videri potest, nihil est signum Legislaturae LXIV Congressus Unionis, cuius triennium 09/01/2018-08/31/2021 est, schema centralizatum temperabit, in quo confoederatio leonis partem accipit, quae late sic distribuitur;
Tributa municipalia:
De municipiis et municipiis variant. Quaedam sequentia comprehenduntur;
Proprietas tax.
Tributum de Proprietate Acquisitione et Translatione Domain.
Tributum pro Ludis et Promotio Educationis.
Tributum Tourism Promotio, Comprehensiva Familiae progressionis ac Culturae Promotio.
Tributum in Attendance ad ludos licet et spectacula publica.
Tributum pro sustentatione et conservatione Viae publicae.
Publica Lighting Tax.
Capital Gaius Tax.
Vectigalia publica:
De statu statui variant. Quaedam sequentia comprehenduntur;
Stipendium tributum.
Tributum de mercedibus pro Activitatibus Professionales et Exercitia Lucrativa a lege VAT non taxata.
Tributum provisio Hominis Officii.
Tributum in Lotteries, Raffles, Draws, Ludi et Certamina permittuntur.
Tributum de translatione dominii Personalis Used.
Tributum de Actis Notarialibus, Contractibus et Instrumentis.
Tributum de Activitatibus Commercial et Industrial.
Tributum de muneribus pro opere personali.
Tax on Amusement and Public Entertainment.
Tributum in Sales et Operationes similes
Additional Tributum pro secundario et superiori educatione.
Vectigalia foederalis:
Tax (ISR). Cum de operariis, opificibus, opificibus, aequivalet tributum in Product (ISPT).
Precium Added Tributum (VAT), ex quo 1 Ianuarii 1980 (ab die 1 Ianuarii 1948 ad diem 31 Decembris 1979, tributum Commercial [ISIM] valiturum erat, cum praecipuo taxatione 4 centesimis).
Tributum speciale de productione et servitiis (IEPS).
Tributum in Nummis depositis —ABROGATED legem quae eam instituit. Efficax abrogare a die 1 mensis Ianuarii, MMXIV.
Flat Rate Business Tributum (IETU) —ABROGATED legem illam quae instituit. Efficax abrogare a die 1 mensis Ianuarii, MMXIV.
ISR et IEPS generaliter providentur in art. 73, sectione XXIX, Constitutionis Politicae Civitatum Mexicanarum.
Si finem tributorum inaequalium, anomalorum et anti-foederalium vel centralium vel collectorum centralium imponere vellemus, et inaequabilem distributionem facultatum a Gubernio Foederato collectarum, unicuique enti foederati, Legislaturae Congressus Unionis -09/LXIV. 01/2018-30 /08/2021 - oportet sphaeram fiscalem oculis foederatis considerare, quae nulla habet signa realitatis fieri.
Id est, illusio vel ymago permanebit in 31 civitatibus.
Usque ad diem 2 Iunii 1920, Ministerium Finance nomen illud retinuit, quod ab III Iunii 1920, cum Salvador Alvarado dictae procurationis dominium assumpsit, nomen mutavit appellandum Ministerium Finance et Credit Publicum (SHCP). Mutationem nominis ponere in contextu rerum temporalium et historicarum: tabularius, opera cantor, Guaymense miles et res novae Mexicanae Adolfo de la Huerta (1881-1955) praesidens reipublicae Mexicanae sex mensibus interim fuit: tempore 06/01 /1920-11/30/1920.
Postmodum, in parte quadriennii Alvari Obregón Salido (12/01/1920-11/30/1924), De la Huerta fuit secretarius fisci et Publici Credit (12/01/1920-09/25/. 1923). Huic substitutus est Albertus J. Pani (09/25/1923-02/12/1927), qui scriba transquatrennialis HCP fuit et praeterea ad SHCP, paenultimo tempore a Maximo Magistro, revocatus est. Revolution Mexicanus, Plutarco Elías Calles, qui portfolio nationis fiscali et crediti praeesset, ab 01/20/1932 ad 09/02/1932, paulo plus quam septem mensium 31 mensium praesidis terminus perstabat. Michoacan Pascual Ortiz Rubio, alias "El Nopalito".
Iterum Pani vocatus est ut secretarius HCP (post duos dies recessus qui erant 3 et 4 Septembris 1932), ultimo atque iterum a Maximo Magistro, ab 09/05/1932 ad 09/28/ ministrare 1933, prope tredecim menses in biennio praesidentis nuper inaugurati, Guaymense generale Abelardo L. Rodríguez.
Primum National Tax Monasterium, 1925.
Secundum National Tax Monasterium, 1933.
Tertium National Tax Monasterium, 1947.
Primum National Thesaurum Monasterium, MMIV.
Primum National Tax Monasterium, 1925
Die 22 mensis Iulii anno 1925, Secretarius a rebus oeconomicis et Publicus Credit, Alberto J. Pani Praefectos convocavit ad Primum Conventum Nationalium publicanum habendum ab die X mensis Augusti ad XX. Uterque a praeside petitur ut delegatum cum sufficienti potestate constituat.
Propositum istius Monasterii erat destinatio subsidiorum inter tria gubernationis gradus generare, ut efficaciam reditus in unoquoque efficere et multiplicationem foederati, civitatis et vectigalium municipalium corrigere, ut perturbationem praevalentem finiret. reacaudatio.
Praecipua proposita haec fuerunt:
A) Delimit potestates locales et iurisdictionem foederati in rebus tributis.
B) Determinare National publicani Plan ut systema tributum in universa Republica coniungat.
C) Facere corpus permanens, quod est ad investigandas necessitates oeconomiae nationalis et proponendi mensuras, quae in re publica taxanda sunt, necnon sedula obsequia cum unico consilio tributi constituendi.
Meritum Pani erat elementa technica et statistica includere ut leges tributum in Republica Mexicana coordinare.
In regione publica administrationum vectigalium variae et inefficaces erant plus triginta.
Pondus aerarii in paucos aerarii cecidit, quod maior pars civium ad acta aerarii pertinebat.
Pani instanter vocavit ad studium technicum systematis publici, gravissima eius vitia specificare et corrigere.
Conventio opus suum incepit cum duabus commissionibus constituendis: prima, ut quaestionem de re publica examinaret, altera ut consilium tributum ferret.
Secundum National Tax Monasterium, 1933
Per biennium interim praesidens Abelardo L. Rodríguez, Secundum Conventum a Secretario Oeconomiae et Publicae Credit, architectus Albertus J. Pani, a die 20 februarii ad diem 11 aprilis 1933 praesidet.
Vocatio statuitur ut unaquaeque res ad duos delegatos designet, quamvis in disceptationibus ut in suffragiis, utraque delegatio ut unitas habeatur.
Proposita Conventus iurisdictionem fiscalem trium graduum regiminis circumscriberet, bases constitueret ad componendas res publicas et municipales systema taxationem coordinationis et ad coordinationem cum systemate foederali, et conflictationes tollendas ad facultates inter tres sphaeras attrahendas. imperium tributum ob concursum.
Praecipua proposita huius conventionis erant:
A) Recognitio conclusionum primae Nationalis Tax Monasterium.
B) Consideratio quaestionis circumscriptionum iurisdictionum fiscalium foederationis, civitatium ac municipiorum.
C) Determinatio basium adunationem systematum localium taxationis eorumque coordinatio cum systemate foederali.
D) Studium et determinatio instrumentorum aptorum ad executionem decisionum Conventus et constitutionis corporis capacissimi custodiendi.
Placuit ut National Publicani Conventionem statum constitutionalem haberet, ut mandatarium coordinationem et consultationem corporis in rebus tributis, tam pro foederatione quam in civitatibus.
Commendatum est ut unumquemque fontem tributum unumquemque tributum referre.
Tertia National Tax Monasterium, 1947
Cum advocatus Miguel Alemán Valdés praesidebat Mexici, et advocatus Ramón Beteta, secretarius fisci et Publici Credit, Tertium National Convention tributum a die X mensis Novembris usque ad XX MDCCCCXLVII habitum est.
Propositum huius Monasterii erat coordinationem fiscalem inter tres regiminis gradus quaerere, ad unitatem oeconomicam nationalem consequendam, ob reditus insufficiens civitatium et municipiorum.
Proposita specifica huius Monasterii fuerunt haec:
A) Delineatio publicani consilii Nationalis, hoc est, veram nationalem distributionem omnium expensarum publicarum inter omnes tributarios.
B) Proponere modum quo foederatio, civitates et municipia tributa distribuant in relatione ad sumptus publicorum servitiorum et secundum eorum facultatem ad singulos tributarios moderandos.
C) Determinare bases cooperationis inter varias auctoritates tributa et formulas parabilis intelligendi inter eas et homines, quae sumptibus tributorum et ditioni ad minimum reducendae permittunt.
Commendatur ut delectus in natura sint proportionales.
Foederatum Reditus Commercial Lex Publica (LFISIM) promulgata est, quae die 1 mensis Ianuarii anno 1948 vigere coepit.
Quamvis bona proposita trium Conventuum Nationalium Fiscalium, centralismus fiscalis permansit.
Primum National Thesaurum Monasterium, 2004
Primum Conventus Nationalis fisci habita est a die 5 mensis Februarii ad diem septimum anni 2004, promovetur a Conferentia Praefecti Nationalis (Conago).
In prima parte relationis documentorum (08/07/2004), nomine "Declaratio Nationi", duces animadverterunt;
"... animadvertendum est magnitudinem oneris fiscalis patriae, quoad magnitudinem oeconomiae suae, esse unam ex infimis inter nationibus cum evolutione simili nostro, quae ad magnas necessitates Sc. ex altera parte, schema hodiernum foederati fiscalis significat maiorem entia foederati pendere, ob expensas annuas plus quam 90 centesimas, in facultates foederatas, cum simili habitu in municipiis.
"Aliae repercussiones hodiernae structurae tributi ad summam dependentiam pecuniae publicae nationalis in opibus olei patriae perduxerunt, causa onus tributi Petroleos Mexicanos (Pemex) tantae magnitudinis esse, ut opum promptibilitas ad suam restitutionem impingat. suum incrementum, et melioris facultatis usus, immodica dependentia generat instabilitatem et dubitationem in oeconomicis nationalibus ex duobus elementis derivatis, unum, instabilem naturam mercatus hydrocarbonii, alterum, quod est facultatum non innovatarum.
"In nationalibus tributorum compages etiam insignitur summus gradus evasionis et fugae tributorum, ac quaedam elementa quae administrationem faciunt et obsequia cum obligationibus tributorum complexis.
"Quamquam facultates ad entia foederata et municipia translata in quinquennio signanter creverunt, diagnosis ostendit has facultates non sufficere ad implenda mandata iuridica expendenda. Haec condicio peiorabit non habentes suas contributiones. ad pondus collectionis pertinet. quae etiam minimam efficit cooperationem fiscalem.
"Institutio hodierni schema perduxit ad id quod, magna ex parte, est legislaturae foederati et non legislaturae localis, quae decernit quot facultates adhibendae sint impendendae, et etiam utrum entia sint necne. Tributum locale habent pondus vectigalium pertinentes, qui, praeterquam contra foederalismi principia, facultatem entitatum et municipiorum subutilem obtinent subsidiorum fiscalium generandi ».
Id est, post tres Conventiones Nationalis publicani et Nationalis Tributum Conventiones, munera publicani et pie fiscalis distributio centralizari pergebat, sic iactator fiscalis foederalismus factus est et practicus iocus 31 XXXII foederati. entia (exceptio, sane, urbs Mexicana, antea Districtus Foederalis appellatus).
Vectigalis (ISR) - in conductorum et opificum causa notum est ut operae producti tributum (ISPT) -, valorem vectigalis additum (VAT), speciale tributum in productione et servitiis (IEPS) praecipue subsidia fiscalis patriae. et cum eo, divitiarum discrimen destinatum. Nihil magis quam auctoritates publicani imperii Mexicani magna tributa debitorum societatum, potentum universitatum, omnium iuridicarum remiserunt, quia legislatores Mexicani foederati ita statuerunt.
Expedit tributum leges recensere, ut divitiarum venditatio res fiat.
Ad talem condicionem iniustitiae mitigandam, ratio centralised et intimus tributi cessare debet, ut ratio collectionis vere foederalis cedat, etiam cum diversis vectigalibus pro singulis Congressibus localibus, pro vectigalibus vectigalibus (ISR) (. vel tributum tributum [ISPT]), valorem additum tributum (VAT) et caetera.
Ad foederationem efficiendam, saltem tres mensurae necessariae sunt:
A) Voluntas legislatorum eo sensu (procuratores foederati, in prima instantia).
B) Actio horum actorum politicorum: captura et suffragatio de legibus ad condicionem mutandam.
C) Subscriptio et publicatio respondentis decreti per caput germen exsecutivi foederalis.
Fieri potest ut, si societas civilis profectum ad vectigalia foederatizandi moderandum non videat, nationalem referendum instituet, et sic legislatores ad vota legatorum suorum obtemperare cogantur.
Alius angulus huius casus dirae est quod regimen Mexicanum parum colligit:
Mexicum infimum vectigal habet pro cento productum domesticum grossum (GDP) inter regiones membri Organizationis pro cooperatione oeconomica et progressu (OECD): circiter 17 centesimas, cum nationes sicut Gallia et Dania 45 centesimas excedunt.
Parum colligit, male distribuit.
Aerarium Mexicanum debet colligere saltem 35 centesimas GDP.
Mexicum in agro fiscali est regione simulationum.
Oportet etiam turpis tributum augere, ut operarii informales desinant esse informati et tributa contribuere cogantur.
In sectione 109 capturae Nationalis Progressionis Plan (PND) 2001-2006, a technocratis ad terminum sexennium Vicente Fox propositae, commemorata est comprehensiva tributorum reformatio, quae numquam impletur. Ut videtur, consilium postea redactum est ad conatum applicandi valoris additi tributi (VAT) ad cibum et medicinam, quae etiam materia non erat.
Die Mercurii, die XXVIII mensis Octobris, anno MMIX, tunc praeses Felipe Calderón, mercatores de fuga tributum suum appellavit.
Tributum densum et ambiguitatum legum concessa est ut solidatio, tax refugium petitionum, et multa alia, quae peritis publicis tabulariis et tributis nota sunt.
Corporationes ratihabitionem firms conducunt ut clientes, societates magnae, quam minimum tributum solvant, intra legales compages reddant.
Movere ad bonorum partitionem, praevio auxilio Conventus Unionis, regimen foederati censuit gradatim vectigalia constituere, decretis substantialibus augeri in vectigalibus, quibus regimen Mexicanum censum personarum naturalium super- signat. dives et ultra-dives ruri et societates ingentis quae de die in diem depositum vel transferunt ingentes pecuniae ad rationes suas argentariae.
Item, in eodem sensu pugnandi pro majori tributorum collectione, aliter explorari potuit: taxationem pretii additi census (VAT) omnia producta (fortasse exceptis medicamentis) et omnia servitia, et cum hoc decresceret. onus tributum in tributariis captivorum, quod aliud commoditatis expensorum substructio tributorum repraesentaret. Multi Mexicani, qui nunc parum solvunt, plus ponderis in vectigalibus solvunt.
Quanquam, si tales mensurae effectae sunt, stabilitas vectigalium consolidationis debet esse auctoritatum rerum legalium, societatum et individuorum, in quibus dilatio praestationum vectigalium esset ad certum tempus (ternis vel quattuor annis; exempli gratia), secundum legislatores, moniti curatores de Ministerio Finance et Publici Credit (SHCP) et servitii Administrationis publicani (SAT).
Omni anno, tributum Administrationis servitii (SAT) billions pesos ad magnas tributarias redit. Paucae coetus negotiatorum sunt quae utilitatem praebentur a Tax Code Foederalis (CFF) et petitio refundendi pro tributo (VAT), vectigalium vectigalium (ISR), et aliis.
Vide Tributum evasio et fuga, Precium tributum additum (VAT), et Destitutio ac duritiae foederati (et centralis) regimen Mexicanum saeculo XIX.
██████
Politica, oeconomica, centralismus industrialis
Mexicopolis et area metropolitana eius "ubi ludus est".
Illa Districtus foederalis est praetorium trium potestatum Unionis (legum, exsecutivarum et iudicialium), ubi maxime officiales habitant; Est ubi multi inopes migrant, ubi multi provinciales scriptores, musici, artifices et iuvenes, qui in altioribus educationis institutis scribere volunt et status eorum dedignantur (si cursum offerunt volunt) adeunt, ubi vecturae urbanae. vilius, subsidio (subsidio).
"Extra Mexicum omnia Cuautitlán" sunt locutione adhibita ad designandum et illustrandum statum capitalem civitatis Mexicanae.
...quamvis Agustín Yáñez, scriptor et praepositus Jalisco (1953-1959) dixit "Jalisco provinciam spiritus nationalis regere".
In urbe Mexici, munus publicum deportationis vocatur Metro (metropolitanum), sed non in Civitate Mexicana (Edomex), neque in alia urbe in Republica Mexicana. Incolae Civitatis Mexici plura subsidia accipiunt, et plus habent opportunitates studiorum, laboris, et caetera. Scriptores provinciales, politici, phisici, et caetera. in Civitate Mexicana movere pergunt.
Fortassis tempus est vitam politicam et oeconomicam decere, erigendo novum caput, nempe in statu San Luis Potosí, vel in aliqua alia ente, quae ab architectis, anthropologis, civilibus fabris aliisque peritis imitetur Brasiliensium, qui in. 1960 magnum saltum cepit et urbem Brasiliae inauguravit, itaque Fluminis Ianuarii statum suum capitalem foederalem amisit.
Brasilia ab architectis Lúcio Costa (1902–1998), Oscar Niemeyer (1907–2012) et Joaquim Cardozo ab architectis landscape Marx (1909–1994) effecta est et ab architectis effecta est.
In regno Hispaniae quattuor stirpis commutationum sunt: Madrid, Bilbao, Valentia, Barcelona. In Republica Mexicana duo sunt, et utrumque suum praetorium in urbe Mexicana habent: Mexicanus Stock Exchange (BMV), anno 1894 condita, et Stock Commutatio institutionalis (Biva), haec operans coepit die 25 mensis Iulii anno MMXVIII; ad finem XLIII annorum monopolium BMV (quod ab anno 1975 duraverat, cum Monterreyensi Stock Exchange et Occidentis Stock Exchange in caput demersus est).
Magna pars factorum in natione ab urbe Mexicana et eius area metropolitana veniunt: Metropolitanae Zonae Vallis Mexicani.
Exemplum centralismi culturalis fuit radio tabulae radiophonicae in primo decennio saeculi XXI — meae databases non illustrant num sub patrocinio PRD vel a Gubernio tunc Districtus Foederali. Una Nativitas appropinquabat, inquiens inquiens: "Romeritos sine squilla?"
Certe animadversio contra crisim et paupertatem Mexicanorum, quae fortasse ex artibus neoliberalibus ex technocratis effectis causabantur, at... scriptores scriptionis numquam animadverterunt se Mexicanos esse: homines de Coahuila, a. homines a Sonora, sudbajacalifornianos, nayaritas, jaliscienses, et caetera. ("Extra Civitatem Mexicanam omnia sunt Cuautitlán").
Si perges, exempli gratia, ad Monclovam vel Guaymas, invenies popinam vel stabulum quod romeritos vendit (cum vel sine squilla)?
Non dico quod in aliis Reipublicae civitatibus se nescire romeritos (cum squilla vel sine squilla), sed plura fercula esse.
Bonum est.
Ingredientia romeritos parare;
squilla aridae P. *C
500 P. potatoes, in cubica cocta et incisa
Sal ad gustum
I kilo romeritos, lavit et exhausit
I vel cyathos aquae
I ternum pistoria nitri
I tablespoon oleum vegetabile
I calicem nigrum vel rubrum mole crustulum
CCL P. de decoctae nopale, in fasciolis incisa
Quidam addunt:
amygdalarum P.*C
I tablespoon sesamae semina
Et reponunt pastam cum talpa;
4 mulatto chiles
Vide Federalism, Pro
██████
Vincere sine persuasione
Si comitia sine persuasione parta sunt, cives constituentes citius quam postea parvam fidem politicam praesidenti concessam destruent, et defectus eventus et defectus promissionum servandorum, discantatio augebit et patriam; subnational divisio (status, municipium...) magis difficilis erit ad gubernandum.
Legitimitas electoralis non comitatur cum altera legitima illa quae "legitimitas in exercitio potestatis" dicitur (velut momenti vel maioris momenti quam prima), et illa in sterquilinium politicum proficiscetur.
Hazentes deinde obductos, cognita curva longa, errata, inefficacia conspicua, promissionibus non obsequentia, ac maxime juri, quod parere promiserant, cum dextro brachio, cum solenni protestatione, erecti, erecti. corruptelam (quam promiserant pugnare atque etiam pellere).
Aliunde, generaliter loquendo, cives sunt apprime boni, multum efficaces, querentes et petentes, sed non sunt propositis exprimendis, solutiones suggerentes; Difficillimum est, atque etiam difficilius: agere, proponere exemplum.
Interea in regimine subordinatorum officialium, vel interdum pares, bonae sunt notiones dare ... quod in suis regionibus exerceri solet.
Aliquando bullae non audiunt homines "infimae scalae grapheocraticae) cum suggestiones dare volunt, dum dictae suggestiones non implicant reductionem vel inefficacem in opere suggerentis grapheocratii, quia multa sunt. omnis piger ac rudis operarius, qui audire incredibile est ex iis quae proponunt. Bulla condienda et vulpis sciet quomodo distinguat, cum inferiores eum decipere velint, et cum revera opus facere velint, attentio, servitus civibus efficacior.
██████
Vindicta
Si aliquid medium Mexicanum notat, vindictae cupiditas est, postquam victus est (vel interdum se victos, etiam si alterum incusat), humiliatus, in aequa pugna victus, a collegis vel versos vel alienissimis superatus. adiutores, competitores, hostes, aemuli et etiam hostes.
Solet enim fieri, ut etiam cum ulciscitur, non contentus, non placatur animus; deinde duplam et etiam triplicem vindictam quaerit.
Unde interdum regiones quaedam Mexicanae hyperviolae factae sunt.
Generaliter, quo singuli homines culturae et scientiae habent, eo periculo conflictationes physicae incurrunt: omnia in disceptationibus remanent; ac etiam, quo minus homines capaces sunt condicionum verborum exprimentes ideas... eo maius periculum perveniendi ad verbera vel ad usum ferri vel telorum sclopetis.
BIBLIOGRAPHIA
BIRTCHNELL, Thomas, Indovation. Innovation and a Global Knowledge in India, (Indovation. Innovatio et scientia Globalis in India), Palgrave MacMillan, Basingstoke, Anglia, 2013.
Constitución Política de los Estados Unidos Mexicanos, (Constitutio politica Civitatum Foederatarum Mexicanae), Tribunal Superior de Justicia del Distrito Federal / Romosso Imprenta y Comercializadora, Mexicopolis, 2012.
Diccionario de la Lengua Española, 23ª. Edición, dos tomos (Dictionarium Linguae Hispanicae, editio viginti et tertia, duo volumina), Real Academia Española / Espasa Libros, S.L.U., Matritum, 2014.
Diccionario Enciclopédico Hachette Castell, doce tomos (Hachette Castell Encyclopedic Dictionarium duodecim voluminum), Ediciones Castell, Hispaniae, 1981.
Diccionario Porrúa. Historia, Biografía y Geografía de México, Quinta Edición, tres tomos (Porrúa Dictionarium. Historia, Biographia et Geographia, editio quinta, tomis tribus), Mexicopolis, 1986.
FORD, Henry, El judío internacional, Traductor: Bruno Wenzel (Internativus Iudaeus, Translator ex Anglico in Hispanicum: Bruno Wenzel), Editorial Época, S.A., Mexicopolis, s.d.
GALBRAITH, John Kenneth (a partir de una entrevista por la periodista Nicole Salinger), Introducción a la economía. Una guía para todos (o casi), Traductor: Gustau Muñoz (ex colloquio diurnarius Nicole Salinger, Introductio ad Oeconomicos. Rector pro omnibus [vel fere], Translator: Gustau Muñoz), Colección Los Noventa, Consejo Nacional para la Cultura y las Artes / Editorial Grijalbo, S.A., Mexicopolis, 1990.
GARCÍA–PELAYO Y GROSS, RAMÓN, Pequeño Larousse Ilustrado (Parvum illustratur Larousse), Ediciones Larousse, S.A. de C.V., Mexicopolis, 1992.
RICARDO, David, On The Principles of Political Economy and Taxation (Principia oeconomiae politicae et taxationis), John Murray, Londinium, 1817.
RIVA PALACIO, Vicente (director), México a través de los siglos, 23ª. Edición, diez tomos (Mexicum per saecula, editio viginti et tertia, decem volumina), Editorial Cumbre, S.A., Mexicopolis, 1985.
De auctore: Alejandro Ochoa G. (Nov. 1958-) natus est Guadalaxara. Studuit alta schola apud La Salle Institutum Scholae praeparatoriae, in Civitatis Obregonensis, Sonora (1974-1977). Orthographiam editor in ephemeride Guadalaiarensi Occidentali, Saecolum XXI, et Publico, et in Ministerio Culturae Status Gubernii Xalisci; ex Anglica in Hispanicam vertit. Cum Iulio 1977 in patria sua vixit.
Comments
Post a Comment